El Registre General de l’Ajuntament de l’Alcora es traslladarà al llarg del pròxim mes de setembre a la sala d’exposicions municipal, situada als voltants la Casa Consistorial, amb entrada pel carrer La Bassa.

A més, com explica l’alcalde, els canvis en aquest servei no se cenyiran únicament a les instal·lacions, sinó també al personal, perquè “passarà d’haver-hi una persona assignada a estar atés per tres treballadors municipals”.

Els objectius són, segons indica Falomir, “millorar l’atenció que s’ofereix a la ciutadania, garantir el compliment de les mesures de seguretat derivades del covid-19 i, al mateix temps, complir amb les exigències de la llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques”.

En relació a aquest últim objectiu, l’alcalde ha recordat que els Ajuntaments tenen fins a abril de 2021, com a màxim, per a assegurar l’adaptació dels registres a oficines d’assistència en matèria de registres (OAMR).

“Les noves característiques i increment de funcions assignades a l’OAMR comportaran una nova manera de treballar, que implicarà millores en el servei i també un augment del temps en l’atenció, per la qual cosa és necessari realitzar el seu trasllat per tal de comptar amb un major espai i evitar que es produïsquen cues”, ha destacat Falomir.

Així mateix, “la major càrrega de treball per al personal derivada de l’entrada en vigor de la OAMR fa impossible que siga una única persona l’encarregada de dur-lo a terme, com es fa fins ara en l’actual registre”, ha finalitzat.

© Copyright - Ayuntamiento de l’Alcora - Privacidad - Aviso legal
Top
Social: