La Junta de Govern local ha aprovat les bases reguladores de les brigades d’ocupació social de 2018, l’objecte de les quals és la contractació de 31 persones aturades per a la realització d’obres i serveis d’interès general en el municipi.

Per a la selecció de les persones que formaran part d’aquest programa, l’Ajuntament, a través de l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local, ha presentat l’oferta d’ocupació al Servef amb els criteris i requisits establits en les bases de la convocatòria. L’Ajuntament realitzarà el procés de baremació sobre la base del llistat de candidats que li remetrà el Servef.

Com explica la regidora d’Ocupació, Nuria Sánchez, a través d’aquestes brigades l’Ajuntament té previst la realització de 3 projectes. En cadascun d’ells treballaran 10 persones durant 4 mesos, a més d’un monitor, que dirigirà les tres actuacions. Els empleats rebran formació abans de començar els treballs.

El primer dels projectes consistirà en la rehabilitació d’un espai situat al carrer Sant Francesc, als voltants de l’Ajuntament. La segona brigada durà a terme la construcció de banys al paratge de Sant Cristòfol. I el tercer dels projectes previstos serà la realització de diferents actuacions de millora al col·legi Grangel Mascarós.

© Copyright - Ayuntamiento de l’Alcora

Top
Social: