L’Ajuntament de l’Alcora ha situat el període mitjà de pagament a proveïdors a 26 dies durant el segon trimestre de l’any, registrant un descens de 5 dies respecte al trimestre anterior.

El regidor d’Hisenda, Robert Tena, ha destacat l’aposta de l’equip de govern per “agilitar els terminis i, d’aquesta manera, poder complir de manera ràpida amb els proveïdors que presten els seus serveis al consistori”. Una cosa especialment rellevant en aquests mesos, marcats per la crisi del coronavirus”.

Tena ha explicat que, des del començament de la crisi, l’Ajuntament ha realitzat un “important esforç per a pal·liar les conseqüències socials i econòmiques que ha provocat la pandèmia del covid-19”.

D’una banda, el regidor ha recordat que, encara que a causa de la declaració de l’estat d’alarma es va suspendre la celebració dels plens municipals, “des del Govern municipal agilitem el pagament a proveïdors mitjançant la seua aprovació per resolució d’alcaldia”.

A més, “el control financer i la racionalització de la despesa que venim aplicant des de 2015, ha possibilitat la posada en marxa un paquet de mesures extraordinàries, per un import de 750.000 €, destinades a les persones i col·lectius més afectats per la crisi”.

Aquests recursos s’engloben dins del pla ‘Reiniciem l’Alcora’, que inclou: ajudes socials, ajudes directes a autònoms, ajudes ‘Renova el teu negoci’, mesures de suport a l’hostaleria i el comerç, inversions en obres menors, adquisició de material sanitari i ajudes a la rehabilitació.

© Copyright - Ayuntamiento de l’Alcora - Privacidad - Aviso legal
Top
Social: